PAKEJ MELANCONG TAMAN NEGARA

FOTO KAYUH BIKE @ TAMAN NEGARA

CATATAN POPULAR

KAYUH KE MANA ???,,,,,,,,,

:: KAYUH BIKE @ TAMAN NEGARA ::
--------------------------------------------------
Assalamualaikum wbt ::
14 JUN2012.
AHAD

kAYUH pendeta
Berkumpul di SKK Tahan jam 11.30 pagi

Ahad, 26 Februari 2012

KAYUH BERSAMA KELAB BERBASIKAL JERANTUT (KBJ)

TARIKH  :  26 FEB 2012
HARI  :  AHAD
MASA  :  9.15 - 11.45 PAGI
TREK  :  WOODLANDS - LADANG -KEBUN GETAH
JARAK  :  22 KM
RIDERS  :-
KBJ - 8 ORANG
KAYUH BIKE - 6 ORANG

Alhamdulillah , program kayuhan pertama kali bersama KBJ telah berjaya dilaksanakan. Walaupun hujung minggu , namun sambutan baik kecuali beberapa ahli  kayuh bike tidak dapat menyertai kerana atas urusan yang tidak dapat dielakkan.
   Ketibaan ahli KBJ seramai 8 orang disambut di Woodlands Resort. Setelah segala persiapan dan pemasangan basikal tepat pukul 9.15 pagi kayuhan bermula mengikut jalan Taman Negara memasuki jalan kg Belebar , kg Tekah dan seterusnya berkumpul semula di Simpang Ulu Tembeling.....memanaskan badan sahaja.
   apabila memasuki kawasan ladang...bermulalah aktiviti mtb yang agak mencabar. Jalan pertama terus panjat bukit...ramai juga yang spin setempat...jalan licin. Ada yang patah belakang. Kemudian downhill yag mengasyikkan. Perjalanan dalam ladang sejauh 8 km sahaja. ..tetapi hampir 80 % mendaki....baru ada rasa. Kalau hujan lagi kaw punya.
     Setelah habis trek ladang...kami memasuki trek kebun getah pula. Pendakian yang panjang dan tegak amat memenatkan...tetapi bila turun amat mengujakan. Kayuhan tamat di Woodlands Resort pada pukul 12.00 tengah hari.
     Terima kasih kepada Pengurus Woodlands , En Badrol Hisham atas penyediaan makanan yang amat menyelerakan ...tqvm...lain kali sponsor lagi. Terima kasih kepada semua yang menjayakan program hari ini. Insyallah akan ada lagi kayuhan pada masa akan datang.
     Kami amat mengalu-alukan kelab berbasikal mengayuh bersama kami. Pakej mengayuh boleh diuruskan. Silalah klik link ini.

FOTO KAYUHAN - KBJ
Persiapan basikal dan bersedia mengayuh...
Gambar kenangan setelah tamat aktiviti

KLIK DI SINI UNTUK FOTO SETERUSNYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan