PAKEJ MELANCONG TAMAN NEGARA

FOTO KAYUH BIKE @ TAMAN NEGARA

CATATAN POPULAR

KAYUH KE MANA ???,,,,,,,,,

:: KAYUH BIKE @ TAMAN NEGARA ::
--------------------------------------------------
Assalamualaikum wbt ::
14 JUN2012.
AHAD

kAYUH pendeta
Berkumpul di SKK Tahan jam 11.30 pagi

Selasa, 27 Mac 2012

KAYUH SANTAI ORANG BARU

TARIKH  :  26 MARCH 2012
HARI  :  ISNIN
MASA  :  5.45 - 7.00 PETANG
JARAK  :  9.55KM
RIDERS : 10 ORANG
TREK  :  FELCRA - KG PADANG

Lama tak mengayuh...semenjak kayuhan Taman Negara Green Jamboree...sambung cuti sekolah..lebih daripada dua minggu. dalam tempoh dua minggu bermacam perekrmbangan berkalu dalam komuniti berbasikal Kuala tahan. Pertambahan orang baru dan tambah basikal baru.
Terlajak perahu boleh diundur , terlajak kata...jual basikal. hehehe...takpalah basikal dah dijual , pengganti dah dapat. Lebih baik dari yang dahulu.
     Bila dah jatuh cinta dan bermula dari bawah , kita akan dapat merasa betapa seronoknya hobi ini. dapat meluangkan masa dengan aktiviti berfaedah dan menyihatkan badan.
     Hari ini berkayuh ke destinasi yang dekan sahaja , maklumlah ada ahli baru yang baru pertama kali kayuh. masih dalam proses mengenal basikal dan belajar mengenai basikal. Hari ini juga dua orang anakku turut serta Balqis dan danial. Aktiviti kayuh ini sebagai latihan utk Balqis yang akan menyertai kejohanan Olahraga Peringkat daerah Jerantut nanti...
     Ahli baru Abg kamal , Ieza dan Meir baru pertama kali mengayuh...kuat belaka...tetapi semua kayuh untuk kesihatan. seronok melihat rakan yang pertama kali mengayuh...puas nak menghabiskan bukit...namun walaupun demikian berjaya juga.

FOTO KAYUHAN

Orang baharu...

 Bergambar kenangan di laluan Kg Padang

FOTO KAYUHAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan